Ahogy egyre többször van meleg, napos idő, egyre kevesebb kedvünk van az otthoni vagy épp az edzőtermi edzéshez, szívesebben töltjük az időt a szabadban. Ez azonban nem feltétlenül a bikiniszezonra való felkészülést jelenti – sokkal inkább baráti kávézásokat, nagy közös, szabadtéri vacsorákat. Pedig érdemes kihasználni ezt az időszakot és összekötni a kellemeset a hasznossal – bemutatjuk a 3 legjobb mozgásformát, amit tavasszal érdemes rendszeressé tenned.

Futás, gyaloglás, séta

Közhely lehet, de a futás nagyon hasznos és hatékony módja a fogyásnak. Azonban, ha nem szeretsz futni, akkor sem érdemes lemondanod a mozgásról. 

Bár nem lesz pont ugyanolyan a hatékonysága, de ha teheted, naponta fél-1 órát menj el gyalogolni vagy sétálni. Ezzel egyrészt leteheted a napi gondjaidat, másrészt átmozgatod az egész tested, a friss, napos levegő jó hatással lesz a közérzetedre. A napi 10000 lépés ajánlott, de tűzz ki reális célokat: 2-5000 napi lépéssel is sokat tehetsz a mentális és fizikai egészségedért.

futás a szabadban

Hétvégi aktív kikapcsolódás

A gyaloglás és a séta vonalán maradva, amikor az idő engedi, tegyetek nagyobb sétákat vagy túrákat a közelben. Magyarországon biztos, hogy 50 km-en belül találsz valamilyen túraútvonalat, parkot, ahol tehettek egy kiadós sétát. Ha pedig az idő mégsem engedi, keressetek egy szimpatikus uszodát és kösd össze a kellemes fürdőzést néhány hossz úszással.

testmozgás

Szabadtéri edzés

Ma már a legtöbb szabadtéri futópálya vagy játszótér közelében vannak szabadtéren elhelyezett edzőgépek, amik szuper alternatívák a jó időre. Ha van kedved, akár pár kör futást szakíts meg egy kis gépi edzéssel. Ez egyfajta intervall edzésnek is megfelelhet, amikor több, kisebb intervallumra osztva edzel, röviden, de intenzíven.

Ha pedig nincs kedved mások előtt edzeni, szerezz be ugrókötelet, hullahoppkarikát, és irány a kert, erdő, park, mező. Ahol komfortosan érzed magad. 2×10 perc ugrókötelezés minden nap nagyon is hozzájárul a fittségedhez és a bikinikész alakodhoz.

Közösségi mozgás

Ha nem szeretsz egyedül edzeni, vagy úgy érzed, nem vagy elég motivált, itt az idő, hogy összeszervezz egy baráti találkozót – de nem az éjszakában, hanem egy napos délután. Görkorizzatok, tollasozzatok, focizzatok egyet – amellett, hogy jól szórakoztok, átmozgatjátok az egész testeteket. Milyen jó érzés, amikor este érzed, hogy kellemesen elfáradtál, igaz?

Professzionális rásegítés

Ha pedig szeretnéd a bőrödet is felkészíteni a bikiniszezonra, érdemes még most belevágni egy bőrtökéletesítő kezelésbe, amely mély, kötőszöveti szinten segít a zsírbontásban és az alakformálásban – hogy az edzéseid a lehető leghatékonyabbak legyenek.

Jelentkezz be alakformáló kezelésünkre, és kezdd a nyarat sima, feszes és fiatalos bőrrel!